New Dutch
Innovatie is niet langer een ambitie, het is een must. Nederland heeft veel te bieden en is aantrekkelijk voor inwoners, bezoekers en internationaal talent. Met de New Dutch campagne laten we de wereld zien dat Nederland meer is dan kaas, klompen en molens. Ontdek hoe we internationaal opereren en innovatie centraal stellen.
Wat is New Dutch?
De kracht van Nederlandse Innovatie
New Dutch is een campagne die wordt gecoördineerd door de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen. Deze campagne is een samenwerking tussen regio’s, steden, private en publieke partijen om de innovatiekracht van Nederland te showen. Door samen te werken, willen we laten zien dat Nederland een ongekende innovatiedrang heeft en op internationaal niveau opereert.
Wil je weten hoe de campagne eruit gaat zien? Bekijk de campagne en ontdek hoe Nederland haar innovatiekracht tentoonstelt aan de wereld.
Twente als onderdeel van New Dutch
In Twente zijn we experts in het bedenken en maken van duurzame oplossingen voor de problemen van morgen. Als groene technologische topregio ontwikkelen we innovaties van wereldniveau die ook buiten Nederland gezien moeten worden. Twente Board coördineert de deelname van Twente aan de New Dutch campagne, waarbij we de Nederlandse innovatiekracht internationaal profileren.
Twente heeft tal van voorbeelden en verhalen die de innovatiekracht van onze regio bewijzen. Deze campagne draagt bij aan de internationale ambities van Twente en helpt onze regio wereldwijd op de kaart te zetten.
Wil je meer weten over New Dutch en het aandeel van Twente Board in deze campagne? Neem contact op met Walter Nordsiek, manager marketing en communicatie.